Tunga nätter med bebis

Jag minns inte att det har varit så här tunga nätter med bebis tidigare. Det är nog bara så att Lisa skiljer sig från de andra tjejerna på det sättet. En bra natt behöver vi bara stiga upp och trösta henne ca 3 gånger. De sämre nätterna tycks dock bara bli fler och fler. Det är dock helt otroligt hur kroppen och psyket ändå håller sig hyfsat alert under dagarna. Huvudvärken går ju att bota med Ipren och sen rullar det på ändå. 
Eftersom man har barn sen tidigare så vet man ju att bebistiden är begränsad, men om nätterna kan det ibland vara svårt att komma ihåg. Det är tur att vi är två om detta iallafall, jag och Jonny. Vi är ett team och klarar det tillsammans :)
 
Oavsett hur natten varit så möts man, mellan 6.00 och 7.00 på morgonen, av denna syn. Så förbannat söt att allt är förlåtet! :))
 


Kommentarer
Hanna

Verkligen lustigt att vi skrev om typ samma sak! Men jag håller med, det är så skönt att man inte är ensam Nå nu vaknar ju Aili max 1 ggr per natt så jag ska inte gnälla. Det var bara lite jobbigt igår. Hon är så sööt lill Lisan! Dricker hon vällingen nu eller? :)

2012-09-13 @ 12:45:29
URL: http://hhrs.blogg.se
Em

Hon är så söt att jag dör!!! lilla sprätten, pussa på henne från mig :)

2012-09-13 @ 18:33:53
URL: http://denivit.blogg.se
cecilia

Lilla Lisa. Söt som socker!! haha

2012-09-13 @ 21:28:28
mamma

Vilken ljuvlig unge! Längtar efter er...

2012-09-13 @ 22:07:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0