Nu är det dags....

Nu är det dags! Efter ett år och 4 månader. Jag skäms nästan för att säga det, men jag har faktiskt längtat lite (men bara lite!). Barn nr 1 är stoppad i sängen. Bara 2 kvar. När de ligger i sängen och kvällen är min (och makens), då gör vi det. Vi tar en liten slurk Baileys.

Ni vin-, öl-, cider-, whiskey- och spritdrickare, ni har inte riktigt fattat grejen! Det är kaffe som är "the thing"! Kaffe och Baileys :)
Men oavsett vad ni väljer att smutta på en kväll som denna, ha en underbar fredag kväll och helg! (å se till att vakna nyktra och alerta imorgon bitti! Det ska iallafall jag göra! ;))



Kommentarer
mamma

Tänk, det där med Baileys... Har i alla tider hört av alla att det är så gott, men jag kan inte tycka det. Det smakar bara socker med alkohol. Fast jag är ju en riktig torris vad gäller alkoholhaltiga drycker. Sist jag var på bolaget köpte jag alkoholfritt. Kul att testa. Ha en riktigt trevlig kväll!

2012-09-14 @ 23:48:25
Em

Härligt, lite vuxenkväll låter det som ;), när jag kommer tillbaka kör vi vinmys tycker jag.

2012-09-16 @ 13:59:38
URL: http://denivit.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0