Annons på blocket - svår att motstå

Snubblar över en alldeles underbar annons på blocket idag. Om du funderar på att starta eget och framförallt vill driva en liten restaurang, så kan du inte missa detta fantastiska erbjudande! 
 
Restaurangen ligger i denna fantastiska kommun och vem kan motstå följande (citerat från annonsen):
"Vi har ej några konkurrenter så vi är den enda i byn..."  samt  "I byn bor det ca 1000 personer och det finns två ålderdomshem."  (speciellt den sista punkten kan nog vara viktigt att veta, därför har jag markerat den i fet stil...). Vidare berättar annonsen "Sen har vi i byn en coop nära" och "Var 10 min kommer det att åka lastbilar här på byn från en gruva till svappavaara gruvan."
 
Ja, ni förstår ju! Det kan ju inte gå fel!  Förövrigt så har den där restaurangen funnits där så länge jag har bilat mellan Kiruna och Pajala, så varför inte fortsätta på detta vinnande koncept?! Så alla hungriga unga entreprenörer, slå till för tusan!
 
 
 


Kommentarer
mamma

Det kan ju låta lockande. Med ålderdomshem, menar jag. :(

2012-09-13 @ 22:12:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0