Felprogrammerad unge!?

Men vad sjutton är det med mini-kids och matsituationen??!!!
Jag har nu matat tre olika ungar under de senaste sju åren, å varenda en av dem gör samma sak! Gryyyymt frustrerande, för det händer JÄMT när de ska äta och de äter ju inte sällan!!!
Mat ska hon ha, men hon tänker fasiken inte vända huvudet åt det håll skeden kommer ifrån!! Om jag sitter till höger så är vänster sida fasligt intressant. Jag har provat flytta mig, men då blir ju höger sida helt plötsligt roligare! Slutsatsen av detta är att antingen luktar jag illa från munnen (då måste de ju vända sig bort för att inte tappa matlusten), eller så är det ett genetiskt fel.... kanske ett släktdrag.... mest troligt från jonnys sida isåfall ;)
Nedan har ni bildbeviset.



Kommentarer
mamma

Ja visst är det märkligt... Försök att placera henne där hon har ryggen fri, så att hon kan ha uppsikt överallt utan att behöva vända sej om. T ex med ryggen mot väggen.

2012-10-03 @ 19:53:26
Hanna

Nja, det är nog mest troligt från din sida, Aili gör precis likadant. Men nu äter hon nästan själv med lite hjälp bara. Så jääävla skönt! Man hinner ju till och med äta själv ;) Snart är Lisan också där! Ska bli så kul när ni kommer! en evighet sen vi sågs ju!

2012-10-03 @ 20:46:36
URL: http://hhrs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0