Det börjar ju bra... go elli go elli go elli .... :/

Yey! Jag är ung i sinnet! (inte för att jag är så värst gammal) Jag har startat en blogg! Cool som jag är så tänkte jag förstås hämta ner en design (gratis förstås!) på "designadinblogg.se". Det gick åt pipsvängen. En av kodmallarna funkade inte att installera, så därav detta tema... inte riktigt lika coolt.. men det går ju att skriva ändå. Jag kanske kan ändra i framtiden istället.
Sen var det dags för att ladda upp min fjortisbild som jag tog på mig själv i morse på dasset (i det rummet alltså... med kläder på..inge konstigt med det!). Det gick ju såklart oxå åt fanders. Jag antar att bilden är för ful för blogg.se att godkänna som profilbild. Jag får prova i morgon igen. Då kanske blogg.se har sovit på saken och insett vilken konstnärlig bild jag fick till... med instagrams effekter.... som gör en snyggare än vad man egentligen är :)

Hur som helst. Hjärtligt välkomna alla läsare som jag lyckats muta hit! Jag lovar att vara gode ärlig i mina inlägg... lägga upp nån bild då och då, skriva om hur livet ser ut för mig och min familj och absolut inte hänga ut eller kränka någon stackare.... nej vettu... det skulle aldrig falla mig in.

Ha det gott!!!


Kommentarer
Hanna

Men så fantastiskt att du bloggar!! Go Elli!! Jag kmer att hänga my ket här har jag en känsla av :) Du har ju visst en profilbild ;)

2012-08-25 @ 22:27:33
URL: http://hhrs.blogg.se
Elli

Har jag!? Jag kan då inte se den från mig :(

2012-08-25 @ 22:30:10
Lilla syrran! (i framtiden kallas Em)

Gud vad roligt! Let's go sis!

2012-08-25 @ 23:32:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0